Trafikte radar ile Hız kontrol uygulamalarının ne kadarı gerçekten Trafik Güvenliği, ne kadarı Devlet'e kaynak yaratmak amacı ile kullanılıyor?

12 Nisan 2012 Perşembe

Beklenen Haber Geldi..!

Değerli Blog İzleyicileri;

Sonunda beklenen haber geldi. İçişleri Bakanlığınca yapılan  ve 21 Mart 2012 tarihinde 28240 no'lu Resmi Gazetede yayınlanan KARAYOLLARI TRAFİK YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK ile VAN tipi araçların Sürat Limiti konusunu önemli ölçüde çözmüştür. Bu nokta bu blog'un temel beklenti noktası olduğu için bu Blog Misyonunu tamamlamış olmaktadır. Buna göre yeni hız limitleri Van tipi araçlar için şu şekilde olmuştur.


 Kişisel görüşüm, bir sürü araç, bir sürü limit konusunun kafa karıştırıcı ve vatandaş açısından takibi zor olmasının doğru olmadığı, 2Ton'a(2.000kg) kadar azami ağırlığı olan araçların Otomobil ile aynı limitlere sahip olması gerektiği idi. Ancak gene de bu değişimi çok önemsediğimi ve gelişmeyi hayırlı bulduğumu belirtmek isterim.

Emeği geçenlere teşekkür ederim.

Saygılarımla

Güven Özbakır

Konu ile ilgili Resmi Gazete Linki

Yeni Güncel Hız Limitleri

2 yorum:

dejavu dedi ki...

çok ama çok saçma bir uygulama.. günümüz araç tenolojilerine göre bu limitin çok daha üst seviyelerde olması gerekir.. bu sadece arabayı değil ticaretide yavaşlatmak için yapılmış bir düzenlemeye benziyor.. çünkü günümüzdede doblo gibi arabalrda ticari olarak kabul görüyor ve limitler bu tür araçlar için komik denecek kadar az..

dejavu dedi ki...

çok saçma bir limit .. çünkü günümüzde dolo gibi araçlarda ticari sınıfına giriyor ve bu araçlar için bu limitler çok komik.. bu uygulama sadece araçları değil ticareti ve dolayısıylada ekonomiyide yavaşlatır.. hız sınırlarını araçların yaşınıda katarak tekrar ayarlanması şart..

İzleyiciler